Astoria naar Newport 16 juli

17 juli 2017 - Newport, Oregon, Verenigde Staten

Na een ontbijt in de Pign Pancake gaan we al vroeg richting Newport, om 8 uur gaan we al op pad. Een van de eerste stops onderweg is bij een oud scheepswrak op het strand. Het is zondag vandaag en iets drukker onderweg ook is het mooi weer en dat trekt meer mensen naar de stranden. Het uitzicht op de Oceaan is iets beter dan de afgelopen dagen meer ruimtelijk overzicht met minder bomen langs de kant.

IMG_5858

Het zijn hier prachtige standen, erg breed en rustig met aparte rots formaties voor de kust. we kunnen mooie foto's nemen voor onze collectie. Het is een iets langere trip vandaag.

IMG_5865IMG_5871IMG_5894

We logeren in de Hallmark resort bijna op het strand bij de Stille Oceaan, hier slapen we 2 nachten. Trouwens de Stille Oceaan is nog zo stil niet, ook staat er best wel een strak windje maar het uitzicht is onbetaalbaar.

Morgen Newport ontdekken, de kleine plaats Newport ligt in het noorden van de staat Oregon. Hier aan de 'Central Coast' kom je zeekliffen, natuurlijke terrassen en baaien tegen en kijk je uit over de Yaquina Bay: de monding van de gelijknamige rivier.

1. Rina:
    18 juli 2017
    mooie fotos .groetjes
  2. Annemie en Guus:
    20 juli 2017
    Leuke foto's,rotsen in de zee lijken een beetje op de rotsformaties als je in Thailand bent, groetjes