Bend 20 juli

22 juli 2017 - Bend, Oregon, Verenigde Staten

Vanuit Bend rijden we na het ontbijt richting Sisters,  een leuk klein stadje met leuke winkeltjes en restaurantjes. Het stadjes is vernoemd naar De drie zusjes (South, Middle en North) zijn eigenlijk drie vulkanen, waarvan er één uitgestorven is, de ander slapend en de derde (South Sister), voor het laatst, tweeduizend jaar geleden is uitgebarsten. De South Sister wordt ook wel grote zus genoemd, Middle Sister heet ook wel kleine zus en North Sister noemt men ook wel lelijk zusje. Onderweg hebben we mooi zicht op de zusjes.

20170720_100622-01

's Middags gaan we wat shoppen in de factory stores van Bend, maar we zijn braaf en kopen niets. Nog even naar de supermarkt eitje kopen voor het ontbijt morgen, we hebben nu een keuken in onze kleine appartement motel dus zelf een eitje bakken met toast mmmh.

20170720_184223-01

Vandaag maken we ons niet te druk, de komende 3 dagen moeten we best een eind rijden om naar Glacier National Park in Montana te geraken. Dus even relaxen nog.