Van LA naar San Diego

7 mei 2016 - San Diego, California, Verenigde Staten

Na toch wel een lange vlucht aangekomen in La, de paspoort controle ging vrij vlot. Wij konden zelf onze vinger afdrukken ingeven, net zoals onze gegevens, dit omdat we al meerdere keren in de USA zijn geweest. Daarna naar Alamo voor de huur auto, en toen op pad door het drukke LA naar ons hotel voor de eerste nacht. Wij rijden in een Chevrolet Traverse, best wel weer een flinke auto.

Onze bolideOnze bolide 2

Vannacht niet zoveel geslapen en weer vroeg wakker door het tijdverschil.
Na het ontbijt rustig de koffers gepakt en via de Pacific Coast highway 101 richting San Diego gereden, onderweg een paar keer gestopt voor een koffie met een koek. Rond drie uur waren we in het hotel, na ingecheckt te hebben zijn we aan de overkant, aan de haven wat gaan drinken en eten. Na nog een korte wandeling terug naar het hotel om zo meteen aan het diner te beginnen. Wij weten alleen nog niet wat, zal wel de Italiaan worden aan de overkant. Inmiddels schijnt ook de zon lekker, en is het lekker warm, dit was vanmorgen wel anders, het wad bewolkt met af en toe een buitje. We zijn wel blij weer weg te zijn uit LA, die stad is goed op weg om te verpauperen, en is ook veel te druk. Tot zover de eerste dag, zaterdag en zondag zitten we in San Diego om deze stad met toch veel Mexicaanse invloeden te bezichtigen.

1. Annemie en Guus:
    8 mei 2016
    He jullie wereldreizigers,het gaat goed met jullie zien we,perfect,wij hebben wisselend weer,wel lekker wat temp. Goed wel af en toe wat bewolking,verder alles ok.perfecte car hebben jullie echt vet,houd alles haaks,groetjes van ons beiden.