1ste dag in San Diego

8 mei 2016 - San Diego, California, Verenigde Staten

Zoals vermeld in de blog van gisteren aangekomen in San Diego. We zijn nog niet helemaal gewend het tijdsverschil want eens terug in het hotel na onze korte wandeling zijn we rond 6 uur in slaap gevallen en rond 8 uur weer wakker geworden. Dus van de italiaan is niets meer terecht gekomen en hebben we maar een appel en een banaan gegeten. Te moe om nog te gaan dineren. Rond tien uur weer naar bed en vanochtend om 7 uur er al weer uit.

Eerst gekeken wat we vandaag gaan doen en om 8 uur aan het ontbijt. vandaag gaan we San Diego verkennen. Het is bewolkt en het regent af en toe. Dat hebben we niet besteld hoor, al regen genoeg gehad de laatste weken. We rijden met de auto naar het conventiecenter en parkeren daar voor 15 dollar voor een hele dag. dit ligt recht over het Gaslamp Qauter en lopen van daar uit naar de Horton Plaza. Na een bak lekker Latte en Caffe Mocha lopen we op ons gemak naar de Broadway pier waar vele oude schepen te bewonderen zijn. Het is inmiddels weer opgeklaard en de zon begint weer te schijnen. Je kunt als je wil helemaal langs de waterkant van San Diego over een promenade van ongeveer 10 km van de enen kant van de stad naar de andere kant lopen, maar wij nemen slecht een gedeelte voor onze kiezen.

Gaslamp Quarter

Tis nu bijna 1 uur en we eten nog een aan een vis restaurantje bij de pier, en rusten wat uit. verder onderweg zien we allemaal leuke bezienswaardigheden.

Boom

Rond 3 uur zijn we weer in het Gaslamp Quarter en lessen onze dorst nogmaals. Om 4 uur gaan we weer richting hotel om wat te rusten en te kijken waar we morgen allemaal naar toe willen. Dan gaan we naar het oude centrum, naar La Jolla een gebied met stranden en mooi uitzichten en naar Soledad een heuvel met uitzicht over de hele stad. Morgen word er weer mooi weer voorspelt gelukkig.

Vanavond zijn we wel bij de Italiaan aan de overkant gaan eten, een lekker pasta. we proberen niet te vroeg naar bed te gaan en

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl