Van Sedona naar Las Vegas

16 mei 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vrijdag 13 mei rijden we naar Las Vegas via een deel van de route 66. valt eigenlijk wat tegen eerlijk gezegd te minste dit stuk toch. Seligman is wel een leuk stadje daar stoppen we om wat rond te kijken en foto's te maken. We rijden verder en als we bij de Hooverdam komen willen we ook daar stoppen, daar aangekomen is het kneer druk en knetter warm bijna 40 graden. Parkeren kost 10 euro en je moet nog een flink eind lopen naar de dam. Dat gaat hem dus niet worden is niet et doen met deze hitte. Dan maar geen foto's. we kunnen wel met de auto over de dam en zien er zo ook genoeg van.

IMG_5413IMG_5420

Nog een stukje en we arriveren in Las Vegas, we logeren hier 3 nachten in de Venetian hotel, we hebben een mooie kamer op de 31ste verdieping met uitzicht over de stad. Een suite met alles er op en eraan, zelf de gordijnen worden elektrisch gesloten. Een woonkamer, 3 Tv's ook in de badkamer. dat is wel even uit te houden zo. 's ochtend eerst wat sporten in de fitness ruimte ook erg groots opgezet, daarna naar een van de 4 zwembaden. 's middags wat shoppen is overdekt dus is te doen met deze warmte. s' Avonds  uit eten en een gokje wagen, we hebben het deftig gehouden 40 dollar ingezet dit verdubbeld en toen alles kwijt gespeeld zoals we verwacht hadden. We hebben het naar ons zin gehad hier, vorige keer waren we hier ook in Las Vegas maar toen vonden we het niet echt leuk, zal ook wel aan de keuze van het hotel liggen.

IMG_5501IMG_5466IMG_5458

Morgen maandag 16 mei rijden we weer verder naar via Death Valley naar Furnace Creek waar we een nacht op een ranch verblijven.