De laatse dag

1 juni 2016 - Newport Beach, California, Verenigde Staten

1 Juni vandaag alweer de laatste dag in de US. De laatste week hebben we in 2 dagen in Scottsdale en Palm Springs gezeten en de laatste 3 dagen in Newport Beach.

Scottsdale was fantastisch goed, we zaten en de Gaines Suite Hotel erg goede service hier lekker ontbijt e tussen 17.00 en 19.00 uur lekker salade en snacks en drinken zoals bier wijn en fris in de prijs in begrepen. Een hele mooie tuin met lekker groot zwembad, fijne stoelen en volop handdoeken. Zondag was het Memorial Day en was er een gratis barbecue voor de gasten maar helaas wij moesten we weer verder naar Palm Springs.

Dit viel erg tegen na zo’n prettig hotel. Hotel was erg prijzig tegenover de Gains en de faciliteiten ondermaats voor die prijs we zaten in het Palm resort en Spa, niet echt zijn naam waardig. Ook Palm Springs was niet echt onze smaak. Veel alternatieve type mensen en druk.

Nu zitten we bijna op het stand van Newport Beach. De afgelopen weken hebben we temperaturen tussen de 25 en 40 graden gehad elke dag, hier is het 20 graden en bewolkt. Op zich wel weer lekker even geen hitte maar het zonnetje was toch net iets leuker geweest. Toch hebben we gisteren op het strand gelegen en waren zowaar verbrand.

We vinden het jammer dat het er weer op zit, weer terug naar de dagelijkse sleur van werken en dagelijkse beslommeringen. Het is hier zo relaxt, zelfs het verkeer is ondanks de drukke wegen toch prettig om over te reizen, men is zo attent op de weg. Als we ooit de kans krijgen willen we hier onze oude dag door brengen mits we in goede gezondheid mogen blijven natuurlijk. Maar dan wel in Arizona, wij vinden California niet zo. De omgeving van Phoenix, Sedona of Tucson lijkt ons wel wat. Maar dat is voor latere toekomst, maar je moet toch wat te dromen hebben toch!

Voor dit jaar tot ziens Amerika, BUT WE BE BACK MAKE SURE OF IT!!!!

IMG_5662IMG_5661IMG_5660IMG_5659IMG_5658

1. Rina:
    1 juni 2016
    Een goede reis en goede vlucht welkom in het koude en natte nederland
  2. Lian:
    2 juni 2016