Salt Lake City naar Moab

24 mei 2016 - Moab, Utah, Verenigde Staten

21 mei we worden wakker in een erg nat en winderig Salt Lake City, vandaag zouden we naar Antilope eiland gaan maar met dit weer heb je daar iets te zoeken. Dus besluiten we om op ons gemak te ontbijten en daar na naar de Tanger Outlet Mall in Park City te rijden. Daar zijn de olympische spelen van 2002 gehouden. Het is er erg grote buiten winkel centrum maar toch kun je overdekt naar alle winkels lopen. We hebben lekker veel voor weinig geld. Hoop dat de KLM het hier ook met eens zal zijn.

22 mei rijden we verder naar Moab waar we Arches National Park, Dead Horse State Park en Canyonlands National Park bezoeken. Dit doen we vandaag al een gedeelte en 23 mei de rest. Echt geweldig mooi hier ik vind het mooier dn Grand Canyon. Adembenemende vergezichten en ontzettend spannende ritten dor de canyons, we zijn blij met onze 4 x 4 alhoewel hij nog wel wat groter en hoger had mogen zijn. Vergeleken wat we onderweg tegen komen aan voertuigen en de staat van de weg/grindpaden met diepe kuilen en grote stenen. Maar wat hebben we genoten van de rit door het Shafer Basin Canyon en de Postash  drive.

Wat is America toch wijds, groots en prachtig van natuur!