Tacoma naar Port Angeles

11 juli 2017

Al met al goed geslapen, we vielen al om 18.00 uur in slaap, om de paar uur een keertje wakker en een paar grapjassen hadden in het hotel de wekker om 24 uur gezet. Resultaat de Mensjes stijf in bed om 12 uur. Om 6.30 al aan het ontbijt want we hebben honger gisteravond diner overgeslagen.

8 uur gaan we op pad, van Tacoma naar Port Angeles. een rit van plus minus 325 km. op ons gemakje langs verscheidene dorpen en steden. Als snel komen we in de mooie natuur terecht  van bergen, bossen en meren. Voor ons lijkt het of we weer in Canada zijn het lijkt erg op elkaar maar dat kan niet anders Canada ligt aan de overkant van de baai. we stoppen geregeld voor de mooi plaatjes en frisse lucht.

Aan wildlife ook geen gebrek, de scoren vandaag is 1 otter op het strand die ligt lekker te zonnen, Bald eagel die een meeuw wil opvreten maar hem niet te pakken krijgt en een hert met 2 kleintjes. Allemaal erg dicht bij. Wat het weer betreft is het zonnig maar niet heel erg warm max 20 graden met een briesje.

Onderweg gaan we op de koffie bij een van de vele koffie stalletjes langs de weg, een piep klein huisjes met een drive true voor auto's. Deze zie je hier best veel.

Wat ons ook opvalt is de armoede in deze hoek, veel zwervers en achterstallig onderhoud. Dit hadden we ook al gelezen in verschillende blogs.

Om 17 uur komen we bij het hotel hier blijven we 3 nachten. Vanavond wel gedineerd,  een lekker steak met friet en daar na op de kamer de route voor morgen uitgestippeld en de blog geschreven. De vermoeidheid valt mee nog geen last van Jetlag tot hier toe.

Morgen gaan we het Olympic National park bezoeken.

IMG_5680

IMG_5686IMG_5685

IMG_5694

1. Esther C.:
    Hi Nicole,

Wat leuk dat we jullie kunnen volgen! Geniet van je vakantie.

Groetjes
    Esther
  2. Nikie:
    12 juli 2017
    Leuk Nicole! Een hele fijne vakantie!
  3. Sanne:
    12 juli 2017
    Wat leuk! Spontaan zin om op vakantie te gaan.
    Geniet ervan!
  4. Rina:
    12 juli 2017
    Dat valt dan ook weer mee met de jetlag en ook niet te warm.Op het ogenblik wil je hier niet zijn 50milimeter in de regenmeter en nog steeds regen.gr ma
  5. Annemie en Guus:
    12 juli 2017
    He wereldreizigers jullie zijn al weer aardig in jullie element,we blijven jullie volgen,hier op dit moment veel regen ☔ was ook nodig. Groetjes!
  6. Hans en Jet:
    12 juli 2017
    Hoi wat leuk jullie te volgen ,we reizen een klein beetje met jullie mee nu .
    Hier veel regen gehad nu schijnt de zon weer , en alles rustig hier .
    Geniet ervan ,de buurtjes .